Reklamacije

   Ako bi u kojem slučaju bočica bila oštećena (za ambalažu tijekom transporta i dostave ne odgovaramo), ili imate nekakve nejasnoće obavijestite nas što ranije putem e-maila na info@parfemzamene.hr ili telefonskim pozivom na 098 880 505 i 098 16 15 791i odgovorit ćemo Vam u najkraćem mogućem roku. Također, ako Vam se dostavi krivi miris obavijestite nas, te ćemo Vam poslati ispravni (uz uvjet da prvo mi zaprimimo proizvod poslan od Vas, neraspakiran iz originalne ambalaže). Trošak poštarine je u cjelosti na nama, nebitno da li mi šaljemo Vama ili Vi nama.

 

    U slučaju povrata robe kupac je dužan uputiti opravdanu reklamaciju GMB Bekavac d.o.o. putem e-maila  na info@parfemzamene.hr.


Kupac ima pravo na povrat robe u sljedećim slučajevima:

  • isporuka robe koja nije naručena
  • isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu

    Pri primitku robe provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu. Molimo Vas da usporedite primljene artikle s računom, ukoliko nešto nedostaje ili ne odgovara Vašoj narudžbi odmah to napomenite dostavljaču ili nas kontaktirajte na info@parfemzamene.hr u roku 14 dana od dana primitka, jer naknadne reklamacije nećemo moći uvažiti.
Realizacija reklamacije je nakon što kupac vrati zaprimljeni sporni artikl neotvaran i neisprobavan odosno u identičnom stanju kakvog ga je zaprimio. Troškovi povrata idu na trošak GMB Bekavac d.o.o.

Nakon toga GMB Bekavac d.o.o. će kupcu poslati drugi artikl.

    U slučaju nemogućnosti isporuke druge robe, GMB Bekavac d.o.o. će u dogovoru s kupcem dogovoriti adekvatno rješenje ili će vratiti kupcu vrijednost robe koju nije u mogućnosti isporučiti.