Česta pitanja

1. Da li je riječ o originalnim proizvodima?
2. Registrirala/o sam se, a nisam dobila/o nikakav povratni odgovor – zašto?
3. Kako mogu naručiti parfem?
4. Koja je cijena dostave i koliko je potrebno da dobijem miris?
5. Kako mogu platiti?
6 .Zašto da kupim od Vas?




1. Da li je riječ o originalnim proivodima?


    Da, riječ je o isključivo originalnim proizvodima iz provjerenih izvora u Europskoj Uniji, tako da nema sumnji u originalnost i kvalitetu. Tvrtka smo koja posluje od 2005. godine i u sustavu smo PDV-a. Za svaki naručeni proizvod uredno izdajemo račun (tvrtkama R1).

 

2. Registrirala/o sam se, a nisam dobila/o nikakav povratni odgovor - zašto? 


    Ako nakon registracije na prijavljenu mail adresu ne dobijete potvrdu – obavezno provjerite točnost upisane email adrese i dijakritičke znakove (š, đ, č ,ć i ž  su znakovi koji se ne prihvaćaju u email adresi). Ukoliko dođe do bilo kakve promjene podataka koje ste unijeli prilikom Registracije, iste možete u sklopu Vašeg profila jednostavno urediti kroz "Uredi profil". Ili ako Vam ne ide i lakše Vam je da mi to napravimo, nema problema, kontaktirajte nas na  info@parfemzamene.hr  i mi ćemo sa zadovoljstvom to učiniti na Vaš zahtjev.



3. Kako mogu naručiti parfem?


    Odabrani proizvod spremite u Košaricu klikom na gumb 'Kupi', nastavite ako želite dodavati druge proizvode i ukrasna pakiranja ili prijeđite na dovršenje narudžbe klikom opet na 'Kupi'. Tada se prikazuje izrađena narudžba gdje još samo treba odabrati način plaćanja (internet bankarstvo, opća uplatnica, pouzeće ili kreditna kartica) i završiti proces klikom na 'Kupujem'.
Na e-mail, koji je upisan pri registraciji, šaljemo potvrdu da je narudžba zaprimljena i u obradi. Naknadno dogovaramo način, vrijeme i mjesto isporuke. Nakon toga sve će biti u skladu sa uspostavljenim dogovorom.


4. Koja je cijena dostave i koliko je potrebno da dobijem miris?


    Cijena dostave ili troška osnovnog slanja paketa je uključena u cijenu odabranog proizvoda. Taj trošak vrijedi za bilo koje mjesto na području RH (i otoci). Dodatni trošak može nastati jedino kod žurnih dostava, jer u tom slučaju se zaračunava dodatnih otprilike 10,00 HRK, a taj iznos ide na teret kupca/naručitelja.

Rok isporuke na području Zagreba je najviše 2 sata, a za teritorij Hrvatske 48 sati (na otocima ovisi o rasporedu vožnje). Sve narudžbe do 15 sati šaljemo isti dan, sve nakon 15 sati će biti poslane sljedeći radni dan s obzirom da nam kurir GLS-a dolazi jednom dnevno u prikup. Nakon što je paket spreman za slanje, od GLS-a dobivate SMS poruku sa brojem Vašeg paketa i drugu poruku sa vremenom dostave. Stanje paketa možete pratiti na ovom linku.


5. Kako mogu platiti?

Plaćanje je moguće:

1) internet bankarstvom - na podatke koji se dobiju nakon narudžbe
2) kreditnom karticom - putem PayPala, Maestro, MasterCard, Visa, AmEx te Diners (do 12 obroka)
3) pouzećem - prilikom primopredaje od poštara
4) općom uplatnicom - na podatke koji se dobiju nakon narudžbe

 

6. Zašto da kupim miris od Vas?

Zato što:

- prodajemo isključivo originalne parfeme
- sve vidljivo na www.parfemzamene.hr odmah je raspoloživo za slanje
- besplatna dostava za sva mjesta u Republici Hrvatskoj,uključujući i otoke
- svaku pošiljku dodatno zaštićujemo i pakiramo kao poklone tako da se mirisi mogu naručiti i za poklon
- poslujemo etično, jer ipak Vi nama plaćate :)
- za svaku Vašu narudžbu dobivate račun temeljem kojeg kao kupac imate ista prava
   i garancije kao i prilikom kupovine u klasičnim trgovinama
- tvrtke mogu naručiti parfem kao lijepi poslovni poklon (dobiti ćete R1)
- želimo Vam pružiti povjerenje i sigurnost – nikada Vas nećemo prevariti
- želimo da budete zadovoljni i da nas preporučite ostalim parfemoljupcima :)

 

Uživajte u shoppingu :)